Förra veckan i korthet

Haft några fullspäckade dagar och känner att jag dessutom håller på att åka på en ordentlig förkyldning. Nått jag verkligen inte har tid med då jag hade planer på att storstäda och har jobb hela helgen. Har massa blogginlägg på lager som förhoppningsvis kommer upp närmsta dagarna. Nedan kommer lite bilder från förra veckan.


I torsdag var jag ute med mina fina kollegor/vänner och våra respektive och åt trerätters. Kvällen var riktigt trevlig och uppsattades av alla. Maten smakade dessutom super gott! :)


På fredagen fyllde Martina år! Dagen till ära bjöd hon på en fin "barntårta" som hon själv presenterade den som. :) På kvällen bjöd hon in till lite vin och spelkväll. En riktigt trevlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0