Gårdagen

Dagen igår blev inte alls som planerad men mycket bättre än vad jag väntat mig. :) Planen när jag gick och la mig kvällen innan var att se lite serier och städa undan julen.

Dagen började istället med att jag vakna strax före åtta på min ledig dag. Det händer aldrig. Satt ett tag framför datorn innan jag satte mig på bussen in till stan för att hämta bilen. Åkte och klippte mig, for på bolaget och sedan in till stan för att luncha med Iza och två till tjejer. Efter en mycket trevlig lunch stosade jag och Iza runt på stan i några timmar och shoppade lite. Dagen avslutades med en mysig fika.

På kvällen åkte jag, Micke, Timmy och Malin till rinken och åkte lite skridskor och sen avslutades kvällen i soffan med senaste avsnittet av OTH. En riktigt bra fredag!

Eftersom jag fortfarande har en förkydlning i kroppen tar jag de lugnt idag för att orka med kvällen som ska spenderas hemma hos Kajsa och Mattias med resten av gänget.

Här kommer lite bilder från rinken igår. Beklagar dock bildkvallan ville inte åka runt med kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0