Nästan helg

Idag är det fredag. Om någon nu har missat de :) Dagen skulle egentligen bestått av ett pass på Helex och städning. Men jag valde att börja morgonen med sista avsnittet av säsong 2 av The Vampire Diaries.

Efter det körde Micke in mig till stan där jag mötte upp Iza för lite shopping. Var i akut behov av ett par nya jeans då mina gamla blivit för stora. Och lyckan är nu enorm då jag kom i ett par jeans som var TRE storlekar mindre! Träningen gör tydligen gott för min kropp :) Hade även ett presentkort på H&M som jag köpte en skjorta, en tröja en röd kavaj och ett par sockar för. Dagen har hittils varit väldigt lyckad!

Jag tror inte att kvällen blir sämre heller då jag ska på tjejmiddag hos Iza med Ingela, Sanna, Maria och Angelica. :) Men nu måste jag ta tag i städningen. Hoppas ni får en bra fredag!


Sminkningen är från förra helgens fest.

Kommentarer
Postat av: iza

tack för sminkningen! blev så fint :-) och trevligt hade vi! får göras om snart ;-)

2012-02-12 @ 04:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0