En helkväll med Taavos

Känns som att det är dax att lägga upp bilderna från kvällen med familjen Taavo vi hade för några veckor sen. Bättre sent än aldrig. :) Även om det var av tråkiga orsaker familjen var på besök i Luleå så var de kul att efter 9 år träffa nästa hela familjen igen. Sist vi såg var när vi besökte dem i Schweiz.

Kvällen började hemma hos mamma där det bjöds på god mat och gott vin.


Taavos var nöjda och glada. :)


Hela min familj. :)


Jag och Daniela bestämde oss sedan för att möta upp mina vänner ute så kvällen fortsatte på Olivers. :)


En mycket rolig kväll avslutades sedan utanför Olivers. Jag hoppas att jag och mina vänner inom en snar framtid kommer iväg för att hälsa på familjen men främst Daniela. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0