Jobbhelg

Det har varit lite tyst på här på bloggen hela helgen. Det har egentligen inte varit så mycke aktivitet från min sida här på hela veckan. Vissa veckor är man helt enkelt sämre på att blogga än andra. Den här helgen har varit fullbokad med aktiviteter sen har jag dessutom jobbat. Så jag har bara varit hem och sovit.

I fredags var jag på afterwork med Maria och Izabella. Men mer om det i ett annat inlägg. :) Igår åt jag pizza och såg på hockey och film med Micke, Timmy och Calle. Senare på kvällen dök även Robin och Kim upp. Idag ska jag bara äta och ta de lugnt. Ska även se första avsnitten av en ny serie som börjar idag. Den heter Pan Am och verkar bra. Om jag hinner ska jag även försöka se Idol från i fredags. :)


Bild från i sommar.

Kommentarer
Postat av: iza

tycker det är lite bloggtorka här ;-)

2011-10-18 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0