Helgen som varit

Helgen har varit lugn men jag har ändå hunnit med en del. Här kommer fyra bilder från min telefon och hur helgen varit i korthet.



1. Mys med Marre och Terra - Jag och Malin skulle haft True Blood kväll i fredags men vi såg ett halvt avsnitt och käkade lite kinamat sen var Malin tvungen att fara. Av en slump så hade varken jag eller Marre nått för oss så jag åkte förbi och hängde där några timmar och kollade på riktigt gamla bilder.

2. Musikhjälpen - Har spenderat en stor del av helgen framför tv:n och sett en del av Musikhjälpen samt en hel del filmer.

3. Klätt julgranen - Änligen åkte granen upp och de svarta och lila pumlorna hänger nu fint i granen tillsammans med en tomte.

4. Julfest hos Peter och Hanna - I lördags bjöd Peter och Hanna in till julfest. Det bjöds på ost och kex. Mycket gott. För mig blev det några glas vin och senare på kvällen blev det utgång på Olivers. Bilder från kvällen kommer upp senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0