Nöjd!

Idag är jag nöjd! Jag har tränat på Helex fyra gånger denna vecka. Idag gick jag dessutom hem efter träningen. Känns verkligen super kul att träna nu. Vi är många tjejer som är pepp inför en rolig höst på Helex! :) Funderar på att nyttja en PT-träning för att få några bra övningar för mina knän.

Ikväll är Micke med grabbarna och spelar NHL. Jag valde att stanna hemma och ta de lugnt då jag jobbar i morgon. Planen är att börja redan klockan sju. Hoppas den planen håller. :) Det blir att redigera några bilder, se lite Gossip Girl och bläddra i Fritidsresors katalog och drömma sig bort lite. :)

 

Busta Rhymes feat. Linkin Park – We Made It - Amended Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0