Lista...

Hittade en lista på Angelicas sida :)

KLÄDER
Skor: Älskar skor! Har på tok för många!
Sneakers: Puma, puma, puma
Jeans: Har några men använder bara för att Micke tycker de är snyggt och för att de är snyggt till stövlar.
T-shirt: Reklam tröjor?! Nej tack.
Underkläder: Hanky Panky!

ACCESSOARER
Väska: Håller på att slita sönder min bruna väska från Zara i Helsingfors.
Plånbok: Svart från GBG. Köpt för säkert en 10 år sen. Måste köpa en ny...
Solglasögon: Marc Jacobs.
Klocka: Den funkar bra på mobilen.


TEKNIK
Tv:  42 tum Samsung  
Stereo: Har en Ipod högtalare
Mobiltelefon: SonyEricsson w910i
Mp3: Ipod nano eller mobilen
Dator: Mac Book


BADRUM

Tandkräm: En jätte tub med Colgate

Tvål: Palmolive
Parfym: Gucci och Ralph Lauren
Medicin: Pencillin för tillfället
Vitamin:  C-vitamin
Huvudvärkstablett: Alvedon


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa Jordgubb/lime!!
Vin: San Valentin (vitt)
Bröd: Mammas hembakade julbröd.
Glass: Ben and Jerrys


HEMMA

Säng: 120 cm stor, alldeles lagom.
Lakan: Varierar
Espressomaskin: Nej, snabbkaffe är de enda jag orkar laga i kaffeväg.
Kylskåp: Jo, brukar mesta dels innehålla alkohol.


FÄRDMEDEL

Bil:  Min 240 och Mickes BMW
Taxibolag: spelar ingen roll
Cykel: Jao, svart med korg.


ÖVRIGT

Frisörsalong: Gossip
Bank:  Swedbank
Det värdefullaste: Micke, min familj och mina vänner
Drömresa: USA.
Motto: Jöööh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0