Min helg

Sitter hemma idag pga ingen röst. Svårt att prata med folk då. Just nu lite röst. Den borde komma tillbaka på några timmar. Hoppas på de iaf.

I helgen har jag varit fullbokad. På jobbet så var de bra stämning. Jag och Emilia tog lite atk ihop med lunchen och tog en sväng på stan. Köpte ett par skor och en klänning. Fredagkvällen bjöd på en hemma fest. Mycket folk och glatt humör.


Mina nya skor!



Fler bilder från kvällen finns på Ylisis.pixbox.se

Dagen efter var dock inte lika kul då jag var tvungen att kliva upp tidigt för att fara och jobba. Tur att Emilia var där. :) På kvällen for vi ut till Antnäs för att bjuda Mickes familj på sushi. Tog med oss Marre och Andreas. Blev en väldigt lyckad middag!



I går var jag i stallet igen. Red runt på planen sen red vi ut i skogen med Rosie och hennes ägare och stötte på älgar. Efter stallet så fick Malin som jag hade hämtat tidigare följa med mig hem då hon var utlåst. Blev pasta och pastasås till middag innan jag och Micke lämnade Malin i soffan för att fara förbi pappa för att gratta han. I present så fick han en års prenumeration på Teknikens Värld. Han blev glad! :) Väl hemma igen så såg vi SATC filmen. Så bra! :)

Nä nu tänkte jag tvätta. Kan ju göra nått vettigt när jag ändå inte är hemma och inte får prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0