Dagen efter...

Sitter på jobbet. Borde vara bakfull, men icke. Skönt. Är dock ganska seg. Kvällen igår var ganska vild. Jag och Micke hade fest. Lägenheten var full med folk. Alla var fulla och glada.

Ikväll blir de en lugn kväll. Ska bjuda Mickes föräldrar på sushi. Får se vad dom tycker om de! Men jag kommer iaf äta sushi till jag nästan sprängs! Marre och Andreas ska med ut också. De blir trevligt. Sen blir de att kolla lite på hockey och basta lite.

I morgon så fyller pappa år. Hela 57 år! Grattis i förskott till han! Jag och Micke ska dit på kvällen så han får sin present. De är svårt att köpa en present till någon som har allt. Men jag och brorsan gick ihop och köpte nått som ni får se i morgon. Vill inte riskera att han får reda på de. :)

Nä, nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0