Helgen gick fort...

I fredags så jobbade jag till 20,15 sen for jag, Marcus och Calle till Sandra och Niklas där Marre och Andreas också var. Såg Idol och nån skitkass film med Arnold Schwarzenegger. Satt sen och pratade massa gamla barndomsminnen och skrattade tills vi grät! :)

Lördagen var lugn for till pappa och åt och sedan på inflyttningsfest. Dock så var jag nykter. De var livat men väldigt trevligt.

På söndagen så var jag ut i stallet och sen på middag hos mamma. På kvällen så satt och i soffan och såg på film.

Idag har så jobbar jag dock så fick jag så pass lite att göra på lunchen att jag började spela de här. Vilket till slut resulterade i att jag började spela de här. Tragiskt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0