Del ett av 2011

I samband med min nystart tänkte göra en lite kort resume med lite bilder från 2011. Men istället för att använda i stort sett samma bilder som jag använt i tidigare inlägg tänkte jag att ni skulle få se mitt 2011 från min telefon istället. Eftersom den alltid är med har den hunnit med att dokumentera en hel del händelser. Jag har därför valt att dela upp det lite för att det inte ska bli ett allt för långt inlägg.

Året började med många stallbesök på grund av tävlingen som skulle ske senare under året. Jag började även lacka naglarna i lite roligare färger och mönster. Det blev även en hel del basket matcher och fick med mig alla grabbar samt Malin och Anna-Klara på en gratis match som LF-basket arrangerade.



En vecka innan tävlingen faller jag av en häst och stukar foten ganska ordentligt. Detta var inte allt för lyckat men sånt är livet. Bilden är från samma kväll som jag stukade den. Några dagar senare såg den betydligt sämre ut. Jag, min onda fot och några av mina kollegor åkte ner till Karlstad med jobbet för SM-tävlingar och bankett. Det var en mycket trevlig resa med mycket skratt, fest och tidiga mornar. Dressyren gick bättre än vad hoppningen gjorde och vi tog brons som lag.



Äntligen var de dax för byte av telefon. Idag är jag är fortfarande nöjd med den och den passar mina behov suveränt. Slutspelet i basketen började och jag hann med att se ett par matcher.



Våret kom och de fina vädret och Mickes nya skoter gjode att vi var ute en hel del. Jag måste dock erkänna att Micke var ute betydligt mer än mig. :)



Min nagellacks samling blev större och större. Idag är jag uppe i över 100 stycken. :) Vardagen mestod mestadels av jobb och på fritiden hängde jag på basket och umgicks med mina vänner. Under Luleå Baskets (numera Northland Basket) sista match vann jag en weekend för två på Pite Havsbad med Spa, övernattning, mat och show.



Vädret blev ännu varmare och snön hade nu smält bort. Jag tog en tripp till Östersund med Timmy och Micke för att byta in deras skotrar. Det var en låååång resa med många timmar i bilen. Hugo, Felix, Lisa och Samuel var ofta på besök så vi spenderade mycket tid ute i byn.



I april firade vi att Marcus blivit ett år äldre med fest hemma hos Victor och Camilla. Var även uppe i Haparanda och besökte Cape East med jobbet. Hann även med några besök i stallet och följde det kungliga bröllopet via nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0