Innehållet i paketen

Här kommer lite bilder på vad mina paket innehöll. Allt är beställt från eBay och leveransen var riktigt snabb :)

I det stora paketet låg de ett par mysiga vinterskor som jag är supernöjd med! Perfekta i storleken, mysiga, varma och kommer passa perfekt att plumsa runt med i snön.



I de andra två paketen låg de totalt fyra skal till min telefon. De första tre påminner om de skal jag hade tidigare, men som tillslut föll ihop då jag använt de för mycket. :) Det jag är mest nöjd med är helt klart de svarta skalet med glitter. Det var svårt att fånga på bild hur snyggt de är men i verkligheten är det perfekt.


Kommentarer
Postat av: Mia Elisa

Åh vilka fina skal! Skorna var också jättefina, säkert hur sköna som helst. :)

2012-01-12 @ 14:16:10
URL: http://miaelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0