Glossybox

Förra veckan fick jag äntligen min första Glossybox. Hur Glossybox fungerar kan du läsa här. Är du sugen på att testa kan du lämna en kommentar med din e-postadress så bjuder jag in dig.




Min första box:

Maria Nila - Swedish Therapy Oil är en vårdande hårolja som mjukgör, återfunktar och stärker håret. Produkten luktar riktigt gott!

Mádara Ecocosmetics - Moisturizing Lotion + Shower Gel är fuktgivande och uppfriskande. Lukten på produkten var dock ett minus.

L'oréal Paris - Color Riche Le Vernis är ett helt nytt nagellack som lanserades i februari i år och som finns i 48 läckra färger i tre olika stilar; Essentials, Shocking och Fatale. Färgen jag fick var skogsgrön. Har inte testat lacket än så jag kan inte svara på hur produkten fungerar.

L'occitane - Shea Hand Cream som skyddar torr och uttorkad hud och återställer fuktigheten. Har testat den några gånger och tycker att den fungerar bra.

Som bonus fick jag en mini påse med Ekorrens ekologiska godisar.

Mer om produkterna kan du läsa här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0