Fredag den 13:e

Att det var fredag den 13:e uppmärksammade jag när jag ramlade in på jobbet efter att jag lyckats försova mig en hel timme. Bra jobbat av mig att ställa alarmet en timme fel. Resten av dagen märktes det inte alls att det var fredag den 13:e. Var på en trevlig middag med mammaKulturenshus. Efter det gick vi på basket och såg LF vinna mot Södertälje. Nu väntar jag på att 5:e och avgörande matchen ska börja. Jag tror på vinst kväll! :) Efter basketen i fredags for jag förbi Anna-Klara. Där blev det vin och en hel del snack i flera timmar. Resten av helgen har varit lugn. Har umgåtts med Mickes familj samt träffat Marru och Andreas som varit på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0