Dag 15: Vilken är din bästa makeupborste/pensel?

Tänkte att jag i detta inlägg skulle visa upp mina penslar och vad jag använder dom till. Bästa borsten i min samling är pensel nummer 9. Pensel kommer från MUS och är den enda jag har i äkta hår. Resten av mina penslar är i syntet.

Pensel 1 och 8 är penslar jag använder tillsammans med min Cover all mix från MUS. Pensel 2 och 5 anväder jag till rouge, puder och bronzer. Pensel 3 använder jag till min flytande foundation. Pensel 4 använder jag till att skugga ut en ögonskugga och pensel 9 använder jag när jag packar en ögonskugga. Pensel 6 är till ögonbrynen och pensel 7 är till min Cake eyeliner från MUS.


1. ELF Concealer Brush. 2. ELF Total Face Brush. 3. ELF Foudation Brush. 4. Blending Eye Brush. 5, 6, 7, 8. Penslar från Åhléns. 9. MUS Eyeshadow brush medium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0