Min helg

Helgen har som vanligt gått fort. I morgon är det söndag igen. Blir att ta det lugt hela dagen tror jag. Ska förbi mamma en sväng också.

I fredags var jag ledig på dagen. Sprang på stan med Malin. Det blev ett par fynd! :) Planen är att visa upp mina fynd imorn :) På kvällen var Timmy, Alex och Malin på besök. Vi såg Idol och lite film. Idag har inte gjort nått alls på dagen. Jag åt middag på Berget med Micke, Calle, Mattias, Robin och Malin. Efter middagen gick grabbarna och basta för att sen spela NHL 12. Jag och Malin valde att istället se på film. Det blev The Twilight Saga: Eclipse.


Photo Booth bilder från i sommar.

Howard Shore – Wedding Plans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0