Dag 26: Lista dina favoritpaletter med ögonskugga!

Jag har ett par favoritpaletter som jag använder vid olika tillfällen. Jag använder alltid primer under alla mina ögonmakeuper för bästa resultat och hållbarhet. Pigmenten i ögonskuggan framhävs även bättre med en primer.

Palett 1: Är av märket IsaDora och innehåller fem matta skuggor. Den är perfekt till vardags och håller hela dagen.


Palett 2
: Är från ELF och heter Duo Eyeshadow. En budget palett med bra pigment och perfekt att ha med sig i väskan då den är liten men har allt för en enkel ögonmakeup. Den kostar endast 15 kronor och finns att köpa här.



Palett 4, 5 och 6: Alla tre är från YSL. Jag älskar dessa paletter! De är lyxiga, de har bra pigmet, sitter hela dagen och är lätta att arbeta med. Jag tror att ni kan se vilken av paletterna som är favoriten. :)


Palett 7: Min absoluta favoritpalett kommer från Kosmetikan.se. Paletten innehåller 120 mörka och varma färger. Färgerna är lätta att arbeta med och det går att att kombinera ihop hur många ögonmakuper som helst. Paletten kan du köpa till ett bra pris här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0