Svampat

För några veckor var jag sugen på att testa nått nytt på naglarna. När jag väl bestämt hur jag ville att naglarna skulle se ut kunde jag inte bestämma mig för vilket färg jag skulle köra på så det blev fem olika färger. Eftersom idén gick ut på att svampa en mörkare färg över det ljusa lacket slutade det med tio olika färger. För att sen göra naglarna lite mer festliga satte jag ett glitterlack över alla naglar. Det lacket kommer från Nubar och heter Martini.


1. Essie - Body Language
2. Mavala - Touch of Provence
3. Essie - Mint Candy Apple
4. Mavala - Toulouse
5. Mavala - Cyclades Blue


6. IsaDora - Cool Camel
7. H&M - Fashionista
8. Mavala - Blue Curaçao
9. MaxFaxtor - Red Passion
10. OPI - Blue My Mind

Kommentarer
Postat av: Maria Hansson

snyggt!! nu blev jag sugen på testa också :)

2011-11-18 @ 08:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0