Update

Har märkt att jag tappat lite läsare då jag inte bloggat på några dagar. Har helt enkelt haft annat för mig och inte suttit vid datorn när jag väl kommit hem. Sitter man vid datorn åtta timmar per dag på jobbet så blir det inte att alltid sitta framför datorn när man väl är hemma. Men jag lovar att det kommer komma inlägg om det jag gjort i veckan och i förra helgen :)

Tänkte att jag skulle uppdatera er lite om det som intresserar mig.

Fick igår veta att min absoluta favorit serie One Tree Hill kommer att göra en nioende säsong. Eftersom att fantasin för Mark Schwahn verkar tagit slut redan nu så vet jag inte riktigt hur han ska få ihop en nionde säsong. Men det ska bli kul att se vad som händer. :)

So you think you can dance kommer att sändas även i sommar på Kanal5. Woho! :) I USA startar årets SYTYCD den 26 maj, och i Sverige börjar den nya säsongen sändas 14 juni 21:00.

LF Basket har haft sin första träning med nya coachen Charles Barton och det är nu klart att Emil Salon och Martin Palmbland skrivit på för ännu en säsong med LF. Det verkar även vara så att Rudy Mbemba skriver på för ännu en säsgon för LF.

Jag vill åka till Stockholm i december. Jag har länge gått och funderat och jag vill verkligen se Benkes (fd. BouncE medlem) version av Svansjön. Sen är ju lite shopping i Stockholm aldrig fel.

Annars så har jag hittat ett läppglans som faller mig i smaken. Jag är inte så mycket för läppglans med jag gillar att det inte kladdar men ändå stannar kvar länge på läpparna. Läppglanset kommer från Maybelline och smakar vattenmelon. :)

Tänkte att jag skulle avsluta detta inlägg med att ni ni skulle få en skymt av veckans naglar.

Allt rosa i inlägget är klickbart :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

vill du vinna ett kamerasmycke?

kolla in i min blogg!



förlåt om du inte gillar reklam!<3

2011-05-23 @ 17:49:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0