Nytt från Make up store

Det senaste i min sminkvästa kommer från Make up store. Produkterna köpte jag på klubbkvällen deras klubbkväll samt att jag fick med några i goodiebagen.  :)


Goodiebagen innehöll en läppennan med färgen Red Currant och läppglansen Frozen. Läppglanset gillar jag riktigt mycke! :)


Köpte några ögonskuggor men fick även med en i goodiebagen :) Det blev färgerna Velvet, en brun som är perfekt till vardags men också snygg till fest, Lavendel, en ljuslila som jag fick med men jag nog inte kommer att använda den allt för mycket :), Tuch, en blå-brun färg med lite skimmer och Buzzer en turkos-grön skugga med skimmer.


Köpte ett par lösögonfransar vid namnet Lola.


Köpte även ett nagellack i färgen Britta. Nagellacket är supersnyggt på men jag är inte riktigt nöjd med kvaliten då de inte håller som jag önskat.


Köpte även Mixing liquid som har flera användningsområden och Body misten less is more och parfymen med samma namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0