En liten lista

Börjar denna fredag med en liten lista :) Senare under dagen kommer även ett inlägg med massa smink! :) Hoppas att ni får en kanon fredag! :)

Matvanor:


Bästa maträtt? Grillat med en grekisk sallad.
Bästa efterrätt? Cheesecake, lagomt sött. :)
Bästa dryck? Trocadero och juice.
Hatdryck och maträtt? Äppeljuice och blodpudding samt leverbiff.
Bästa alkoholdryck? Vin och Baccardi Brezzer.
Använder du smör på smörgåsen? Ja.
Smågodis eller färdiga påsar? Färdiga påsar. Orkar inte plocka ihop en påse smågodis.
Bästa soppan? Mammas fisksoppa.
Favoritglass? Ben and Jerrys Phish Food.

Grekisk sallad

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Det varierar från månad till månad.
Har du mer skor än kläder? Har ganska många skor men det slår inte antalet klädesplagg. :)
Favoritplagg? Just nu är det min svarta klänning från MQ.
Favoritfärg på kläder? Svart.
Favoritfrisyr: Nedsläppt.
Bästa mönster: Ränder.
Bästa accessoar: Snygga naglar. :)
Underkläder? Hanky Panky.
Hatplagg? Har nog inget direkt hatplagg, men det finns mycket jag inte gillar.

Min svarta klänning

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jobbar.
Vad vill du bli? Ingen aning.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Väldigt mycket.
Är lönen viktigast? Nej, även om den spelar roll. Men det viktigaste är att kollegorna och att man trivs. :)

Ingela, Maria och Sanna. Tre av mina fina kollegor!


Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej, inte det.
Är otrohet okej? Nej, absolut inte.
Älskar du någon? Ja, mycket.
Betyder familjen mycket för dig? Väldigt mycket.
Vart åker du helst på semester? I Sverige måste jag säga Göteborg annars Thailand eller Kanarieöarna.
Bästa klimatet? 22 grader hela dagen lång! :)
Hemmafest eller krogen? Hemmafest.

Mina två favoriter: Min kärlek Micke och min bästa vän Malin :)

Min familj på Kanarieöarna 2007 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0