Planer och framtid

Jag har insett att jag har många planer för bloggen innan året är slut. Har dock även insett att det bara ynka tre dagar kvar av 2011 och att alla mina ideér och inlägg inte kommer hinna genomföras innan året är slut. Men allt jag har planerat kommer att komma upp även om det blir först nästa år :)

Jag vill även i detta inlägg passa på att tacka alla ni som läser min blogg! Det är tack vare er jag fortsätter blogga! En liten önskan från min sida är att ni gärna får lämna en kommentar eller två ibland ;)

Nu ska jag låta datorn vila lite och se ett avsnitt Revenge.


Bild på sminkningen från juldagen.

Kommentarer
Postat av: iza

schnygg du är!!

2011-12-29 @ 01:46:10
Postat av: Maria

Tack Iza! :)

2011-12-29 @ 07:11:39
URL: http://ylisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0