Nytt från Make up store

Innan jag visar vad den senaste MUS-påsen innehöll tänkte jag att jag skulle visa vad jag shoppade på Make up store sist jag var på clubkväll. Jag hade även turen att den kvällen vinna en extra goodibag. Den innehöll bland annat en duschtvål och ett par spatofflor.



Det jag var ute efter var en röd läppenna. MUS har riktigt bra pennor som håller länge så det blev ett köp av färgen Burlesque. Det andra jag var ute efter var en vit ögonpenna då den jag köpte senast var riktigt kass. Det blev färgen Snowflake.




I ena goodibagen fick jag en mascara. Det var ju trevligt tänkte jag tills jag drog ut mascaran ur förpackningen och såg att den hette Coloured Mascara Turquise... Ett bra köp som jag än riktigt nöjd med är Brow Set Fix - Clear. Produkten fungerar som vax för ögonbrynen och håller dom på plats hela dagen. Mitt andra köp som är riktigt nöjd med är Tri Brow.



Det slank även med tre ögonskuggor och en krämögonskugga. Det blev Microshadow Girls Best Friend, Microshadow Nox, Cybershadow Gold och High Tech Lighter Platina. Den sista fungerar även väldigt bra som primer.


Kommentarer
Postat av: iza

jobbigt sugen man blir på att shoppa smink!

2011-12-12 @ 22:26:46
Postat av: Maria

SV: Skoja inte :) Dom har ju clubkväll imorn igen :P

2011-12-13 @ 17:10:49
URL: http://ylisis.blogg.se/
Postat av: iza

farligt... tur att jag jobbar på walle på kvällen ;-)

2011-12-14 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0