Soffnötare

Ikväll har jag verkligen inte rört mig mycket. Micke är på firma fest och jag tar de lugnt även idag då jobb väntar imorn. Gropen i soffan blir djupare för varje timme. Har dock fått en hel del gjort. Sett två avsnitt Gossip Girl, två avsnitt So You Think You Can Dance, gjort en hel ny bloggdesign samt redigerat lite bilder. Får se om den nya designen kommer upp nu eller om jag väntar till imorn. Har inte bestämt när jag ska börja imorn och hur trött jag ska vara.

Har fotat jätte mycket i sommar som jag inte haft tid att lägga ut här. Tanken är att jag ska göra de eftersom då jag har mer tid nu än jag haft i sommar. Snart börjar dessutom hockey säsongen och då kommer de bli en hel del inlägg. :) Tänkte att jag skulle lägga upp mina favoritbilder från i sommar.

Den första är på Felix och Micke. Bilden tog jag när vi var i stugan i Umeå.



Andra bilden är på Hugo och Micke. Bilden är fotad samma dag.



Näe, jag tror de blir att sova så lägger jag upp den nya designen senare. Sov gott!
Train – Calling All Angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0