Veckan som gått

Bloggat ganska dåligt även den här veckan. Har inte varit hemma vid datorn och då blir det färre inlägg än vanligt. Påsklovet jag hade på tio dagar bara spang iväg. Bilder från påsken kommer som sagt. :)

Större delen av påsken har spenderats ute i byn. Orsakerna till det är såklart då Mickes syster med familj varit på besök men även då grabbarna har haft stora projekt att genomföra. Ett av projekten var att få igång gokarten och testköra den. Då Box har varit uppe och hälsat på har även fin Åke varit med. Han och jag har varit ute och promenerat och glassat i solen. :)



I tisdags var jag tillbaka på jobbet efter min sköna semester. Det blev inte en så lång dag på jobbet då hela teamet vid lunch åke upp till Haparanda och Cape East för lite konferans, spa och middag med övernattning. Bilder från den resan kommer senare.



I torsdags åkte vi ut till byn för att säga hejdå till Hugo, Felix, Lisa och Samuel då det var dax för dem att åka hem igen. Innan dom for hann Hugo och Felix med att se några skoterfilmer med Micke.

Alla bilder är fotade med min iPhone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0