Jobb, träning, kalas och basket

Det blev lite av en ofrivillig bloggpaus i helgen då jag jobbat. När jag väl kommit hem från jobbet har inte haft möjlghet att sitta framför datorn. Eftersom jag jobbat har helgen så har det inte varit speciellt händelserik helg heller. I fredags tog jag och Micke de lugnt då han fortfarande var lite smårisig efter några dagar med feber. På lördagen åkte vi ut till byn och hängde med Peter, Hanna, Maria och Danne.

Det blev inte så mycket bloggande i måndags eller igår heller. I måndags var det först jobb, sen ett träningspass på Helex och efter det firade vi Eken som fyllt år! :)

Går var det basket igen. Det var dax för tjejernas första final match mot Telge. Tyvärr gick inte matchen så bra. Det är bara att ladda om till nästa match på lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0