Dag 05 – Vad är kärlek?

Jag skulle redan för fem (?) dagar sen publicerat detta inlägg men har varje gång jag öppnat inlägget funderat vad kärlek är för mig. Jag har varje gång gett upp och stängt ner inlägget...

Bad några kollegor snabbs svara vad kärlek var för dom. Varje person började med att svara eh...öööö...jaaaaa... Sen fick jag skrev en "Kärlek är när man tycker om någon" en annan skrev "Hänsyn och omsorg om en annan människa" en tredje skrev "Det är nog minsann när man är kär i någon eller älskar någon...eller bägge kanske". Jag kan inget annat än att hålla med dom.

Kärlek för mig är någon eller nått som gör att hjärtat blir alldeles varmt av just kärlek. Det kan vara en person, en sak eller något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0