Dag 02 – Min största kärlek

Dag två skulle varit igår men på grund av däckbyte på bilen så blir det en dag för sent. Men jag bloggade igår i alla fall :)

Det ska egentligen stå Min första kärlek men min första kärlek är sedan många år förträngd och det är ingen jag har kontakt med idag. Det förhållandet lärde mig dock mycket som jag bär med mig än idag.


Jag har istället valt dag två till Min Största Kärlek. Han heter Mikael men lyssnar om du kallar han Micke. Micke träffade jag sommaren 2008 på en fest via en gemensam vän. Efter att ha "dejtat" en vecka så flyttade Micke in i min lägenhet. Han hade precis innan han träffat mig köpt en egen lägenhet som han renoverade för full. :)


Micke är en varm, snäll, omtänksam, härlig och glad männsika. Han har en fin familj och fina vänner runt sig. Han gillar att hänga i garaget med sin skoter och cross och då gärna med en kopp kaffe i handen. Annars så sitter han gärna med en gitarr i knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0