Dag 07 – Min bästa vän

Min älsta och bästa vän heter Malin. Hon är den vän jag tycker om mest och alltid har tyckt mycket om. Hon har alltid funnits vid min sida och är en riktigt vän. Hon ställer alltid upp och finns alltid där om man vill prata. Det kan gå dagar utan att vi pratar med så fort vi pratar med varann så är de som om det inte gått några dagar alls.

Malin bästa egenskaper är att hon är en glad, trevlig och rolig person men hennes charmigaste egenskap är hennes glömskhet. Hon har en tendes att glömma (lämna) saker lite överallt. Men jag tror att de beror på att hon är lite smått tankspridd :) Hon skulle nog själv säga att det beror på att hon har annat att tänka på då hon är förvånansvärt smart! :D



Kommentarer
Postat av: Malin

haha, tack gullet! ;) Och tack för att du utelämnade allt om flummig, icke jordnära och sånt :P

2010-12-08 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0