Ut med de gamla in med de nya!

Nu har jag äntligen gjort en ny design! Vad tycks? De tog mig hela fyra veckor. Om inte mer haha! Har som saknat att blogga men inte haft någon inspiration de senaste veckorna då jag varit less på den förra designen. Blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig men jag är ändå nöjd! Och LINA jag lovar att göra en ny åt dig på den här datorn! De blir så mycke bättre!

Annars händer de inte så mycke. Micke är uppe i Aitik, jag har sett kvalet i ESC. I morgon ska jag hämta våra nya monster. De blir kul! :)

Helgen spenderade vi i Umeå. Där hälsade vi på Lisa, Samuel och Hugo. Hann även med några timmars shopping. :)

Nu är de dax att hoppa i säng! Bloggar mer i morgon!


Kommentarer
Postat av: Mia

Yaay, vad fint det blev :)

2009-05-14 @ 16:02:20
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0