Bildbloggar

Har under tiden jag inte bloggat hunnit med en hel del. Borde kanske börja uppdatera oftare?

Anna-Klara har hunnit bli ett år äldre. Henne firade vi med att gå ut och äta och sen dricka lite vin hos dem! :)


Mitt och Mickes paket till AK

Har varit ute och prommenerat med Maria och Elvis



Mia har hunnit ta studentet! Grattis till Mia!



Nästan hela familjen Lindberg





Innan Mia tog studenten så satt jag och pysslade ihop Mias studentskylt!







Midsommar firades i Antnäs









Dagen efter midsommar tog vi det lugnt och fiskade









Helgen avslutades i stugan med Micke, mamma och Sven





Det var mina senaste veckor i bilder. Dax att hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: AK

Ville bara säga att det finns bara en AK, och hon syns inte på bild 2 & 3 uppifrån ;)

2009-07-01 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0