Årets händelser under 2008

Januari:

Januari var en ganska lugn månad när de gällde fest. Men lite fest blev de iaf.

Åt för första gången pommes på pizza.

Var på min livs första live match i hockey

Min älskade Gus gick bort. Vi fick iaf två fina år tillsammans.



Februari:


Började med en liten fest

Red Femme

I mitten av februari så for jag till Thailand med Lisa











Mars:

Spenderade även början av mars i Thailand.
Väl hemma igen så firade vi Lisas födelsedag


Åkte upp till Kalix för att åka skoter för andra gången i mitt liv



April:

Vi hade bastufest


Åkte med jobbet till Stockholm


Vi festade lite mer



Och flummade på som vanligt

Hann även en sväng i skidbacken med Malin



Maj:

Bestod av jobb

Massor av sushi

Skaffade en ny hamster. Bianca.

Myste med Femme



Juni:

En del festande



Midsommar



Red islandshäst för första gången



Juli:

Månaden började med min födelsedag samt semester



Massa fester på onsdagar





Träffade kärleken

Och besökte PDOL för första gången



Augusti:

Månaden började med Luleå Kalaset


Och slutade i Sandviken hos Peter och Johanna




De var allt jag orkade för idag! Klockan är nu 02:43. Fortsätter med resterande månader imorn. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

wow, vad kul att se. Jag hade själv glömt bort vad som hade hänt och när :) Keep up the good work!

2009-01-05 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0