Onsdag 11:17

Har egentligen ingenting att skriva om men jag har inte bloggat på några dagar så de är väl dax för ett inlägg igen. Sitter på jobbet. De händer inte allt för mycke. Har mest jobbat och Micke är uppe i Aitik och jobbar. Igår var Marre, Andreas och Calle förbi. Vi satt och spelade Buzz. :) Kväll blir de att förbereda inför lördagens fest. Har en liten överraskning till grabbarna som jag ska göra färdig ikväll. Sen på fredag blir de middag hos mig och Micke. Hanna, Patrik, Emilia och Fredde kommer förbi. Blir trerätters och vin! :) Lördagen blir som sagt fest då grabbarna fyller år. Sen på söndag ska vi fira Micke igen denna gång med tårta och våra föräldrar.Nu ska jag ta och hitta på nått att göra. Tur nog så kom Emilia just tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0