Hemma igen

Efter en ruggit skoj och händelserik helg i Karlstad så är jag hemma igen. Hann aldrig slappna av så mycke där nere så jag somnade lätt i natt. Flygresan ner till Stockholm var högljud. Hamna längts bak i planet där de levde om som mest. Väl på Arlanda så satte vi oss på bussen som skulle ta oss till Karlstad. Efter fyra timmar så var vi framme. Då var de bara att packa upp väskan och öppna vinflaskan, sen bar de av till Blue moon bar.


Jag och Emilia

Dagen efter så var vi uppe med tuppen. Åt frukost och satte oss på bussen till Karlstad Ridklubb. Fick hästen River, en korsningsponny på 137 cm i mankhöjd. För er som inte förstår hur liten han är så är han väldigt liten. Lägger upp lite bilder på han och mig när jag har fått bilder från Ellen. Dressyren tyckte jag gick bra med tanke på att de var första tävligen och jag var tok-nervös. Laget hamnade på 7:e plats.


Jag och River

Martina och lilla River

På kvällen blev de bankett och håll i gång på Blue moon bar igen. Hade riktigt skoj!


Jag och Emilia. Förrätten och huvudrätten

Dagen efter var inte lika rolig då de var dax att kliva upp 7:00 igen. Men de var riktigt skoj i stallet då de var hoppning som gällde och Luleå laget tog brons. :)


Luleå laget. Överst från vänster: Jag, Anna, Dixie, Emilia. Nedre raden: Ellen, Martina.

Efter stallet så var de bara att åka tillbaka till hotellet för att göra sig i ordning för hemfärd. Blev att kasta i sig lunchen och sen sätta sig på bussen för en fyra timmars resa igen till Arlanda. Efter två timmar där så fick vi äntligen sätta oss på planet. Hamnade längs bak igen och de levde om lika mycke som sist. Väl hemma så slocknade jag i soffan.

Så de var en liten sammanfattning av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0