Ursäkta den sena uppdateringen

Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag. Har haft fullt upp och varit helt knäckt på kvällarna. Gick och la mig före 22 igår. De har jag nog inte gjort på flera år... Måste ha varit sjuk sist jag gjorde de.

I helgen var vi ju som sagt i Stockholm. På lördagkvällen efter allt shoppande så väntade en trerättersmiddag på hotellet. Mums. Blev toast, fisk för mig, kött för Micke och efterrätt :)

   

Söndagen spenderade vi i Årstad då de var dax för Hugos dop. Ett jättefint dop med en tyst Hugo :) Efter dopet så var de paj som gällde. Gott gott. Jag och Micke satt med två andra par. Vissa mer trevliga än andra :P



Efter allt dopet, fikat och presentöppningen så åkte vi tillbaka till Lisa och Samuels lägenhet för en lugn kväll för att sedan dagen efter kliva upp 06,15 för att ta planet tillbaka till Luleå.

Väl hemma så somna jag och Micke på soffan. Vakna kring 12 för att laga Kronärtskocka till mig och Micke. Gott tycker jag, Micke var aningen skeptiskt men sa att de gick att äta :)



Efter maten blev de lite Sims innan de var dax att vara tillbaka på jobbet klockan tre. Suck. Tur att kvällen gick fort. Efter jobbet var de att fara och hämta min Bianca hos Linda och Mattias. Vi hann bara komma hem med henne så rymde hon från buren. Micke upptäckte henne då hon sprang över hallgolvet och skrek "råttan är lös!!!, förlåt bianca!". Fick jaga henne lite innan de var dax att sova.

Gårdagen finns inte så mycke att berätta om. Batteriet i bilen är bytt. Ska förbi verkstan idag för att fixa avgasröret och göra en hjulinställning. Suck...

Skriver mer sen! Måste jobba! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0