Snart helg

Igår kväll efter jobbet så blev de att rida på planen i mörkret. Hade pannlampa men de hjälpte inte allt för mycke och Barry var i början rädd för att ljuset hoppade :)

Efter stallet så var de bara att skynda sig hem och byta kanal till 5an där de var sista avsnittet av So you think you can dance. Ett avsitt i hög klass med allt de bästa från säsongen och en massa andra fantastiska danser av både juryn och andra dansgrupper. I slutet så stod de mellan Joshua och Twitch. Båda hip-hoppare som är kapabla till danser i alla dess former :) Tillslut var de Joshua som stod som vinnare av So you think you can dance!! :) Ni kanske inte är allt för intresserade, men nu vet ni! :)

 

Efter programmet så var de bara att hoppa i duschen och sedan sova.

Sitter nu på jobbet och har bara 45 minuter kvar att jobba. Skönt. Sen blir de att fara hem. Mysa lite med Micke som är hemma och sjuk, tvätta, måla och fara till stallet med Linda och rida Barry. Efter stallet så blir de att fara ut till Antnäs för middag med Mickes familj och lämna Bianca hos Linda och Mattias som ska ta hand om min lilla sötnos under helgen då jag och Micke åker till Stockholm.

 
Min söta Bianca

Nu ska jag ta och snacka lite med Emilia som är lite less över att jag får gå hem 5 timmar före henne ;)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0