Nu är de nära!

Snart bär de av till Stockholm för en helg helg med Micke och hans familj. Mamma hämtar oss klockan fyra och kör oss till flygplatsen.

Liten uppdatering från gårdagen. For hem från jobbet. Åt, somna på soffan, blev väckt en timme senare av Micke som tyckte jag var tråkig som kom hem och sov. :) Micke åkte sen iväg med Andreas för att flytta Mickes TV till Marre och Andreas. Jag klev upp från soffan och vek lite kläder sen åkte jag ut till stallet för att rida med Linda. Vi tog en mysig tur i skogen. Väl hemma så satte jag mig på soffan och målade en tavla till Hugo i dop-present. Micke har även i veckan bakat eget snus. De har luktat urkel i lägenheten på grund av de!! Huvva!

   
Snus, Barry i höet, Linda och Kompis

Fler bilder kommer sen!

Nu ska jag börja avsluta. Måste stressa lite! Ha en trevlig helg! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0