Har hunnit vara i stallet och i tidningen

Fick ett sms igår när jag och Linda var i stallet. Tydligen så var jag med på första sidan i Kuriren haha. När jag sen själv läste tidningen så visade de sig att jag var med på två sidor till i Kuriren och på en sida i NSD. Bilden är tagen i etta eller tvåa på gymnasiet så de var som ett tag se. Länken till artikeln för er som är nyfikna att läsa mer och vill se bilden igen så är den: http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=4232679.



Stallet gick bra. Jag och Linda bytte häst efter halva ridturen då Kompis inte gjorde som Linda ville. Efter en och en halv timmes ridtur var Kompis helt färdig.

    
Kompis, Linda och Kompis, Barry, Linda provrider Barry.

Efter stallet så for jag och Micke ut till Antnäs där de var Hockey på tvn. Livat värre. Men de var för ovanlighetens skull kul att se. Mycke mål. Efter matchen så åkte vi tillbaka till stan. Svängde förbi Linus och Anna-Klara för att kolla på deras nya Rottweilervalp. Super söt. Fixar en bild till i morgon.

Nu hinner jag inte skriva mer! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0