Dålig på att uppdatera, igen....

Har dock inte varit i toppform de senaste dagarna. Har ofta lagt mig före 22 för att jag inte orkar hålla mig vaken. Hatar att inte vara frisk. Saknar att inte orka med allt och kunna göra vad jag vill utan att behöva planera allt pga sjukdomen. Nu kanske de låter jätte allvarligt, men de är de inte. Bara de att pencillinet tar all ork och att jag är trött dygnet runt.

Annars har veckan som sagt varit lugn. Brorsan var förbi på middag i måndags. Micke hade lovat att de skulle bli våfflor. Mums, tänkte jag. Men icke. De smakade vidrigt. Måste varit de äckligaste jag ätit i matväg på länge. För en mer detajerad beskrivning av våfflorna så hänvisar jag er till brorsans blogg. Middagen slutade med att Micke hämtade cheesburgare på Donken. Brorsan ringde mamma och bad henne laga mat åt han och jag var inte sugen på att äta nått.

  
Våfflorna som inte gick att äta, Brorsan och min våffla täckt av grädde och sylt.

Igår var jag och Micke ut till Antnäs. Åt middag, kollade när Luleå Hockey spelade mot Modo. Jag är inget hockeyfan så jag bryr mig egentligen inte hur de går. Men igår blev jag väldigt upprörd när Modo målvakten fick ett personligt straff på 10 minuter. Men han får spela kvar. INGEN av spelarna på planen blir påverkade utan en kille från 4:e 5:an får sätta sig i utvisningsbåset! Varför får han ta straffet, varför blir inte spelet påverkat. Alla får ju vara kvar på planen. De är ju ingen personlig utvisning om spelaren får spela vidare!!!! Kasta in han i utvisningbåset och humpa in den andra målvakten. Svåraren än så kan de ju inte vara! Okej, jag vet, han är inte uppvärmd. Men spela utan målvakt då. Låt nån på planen ta de. Så att staffet åtminståde märks i spelet!!!

Aja, Micke lagade nya våfflor igår för att visa att han kunde de. Och dom var faktiskt ätbara. Riktigt goda. Samma recept. :)

Nu måste jag in i telefonen igen! Lovar att lägga upp bilderna från i lördags. Måste bara göra de hem i från. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

var faktiskt fel på mjölet, tänkte bara att du skulle nämna de så dom inte tror ja e en värdelös kock:)tror nästan att ja är svenskmästare på laga mat ;)

2008-10-15 @ 19:35:22
Postat av: Lina

Haha...låter som om du har ett nytt intresse i hockey fast du inte vill erkänna det :-) pussar

2008-10-15 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0