Kylig lördag

Nyss hemkommen från stallet. Var smått kyligt ute men jag hade med mig Malin som sällskap. Tyckte att hon behövde promenera av sig bakfyllan och skvallra av sig lite. :)

Nu ligger jag och Malin i soffan och degar. Ska hämta Micke snart, sen blir de att hoppa i duschen innan vi ska vara hos mamma 18.00. Middag med hela min familj. Trevligt.

Efter middagen så blir de att åka ut till Antnäs och sova där sen åker jag, Micke, Malin och Timmy upp till IKEA imorn.

Ska vara lite social nu, tror att Malin nästan sover. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

jo, jag sov. :) btw, skön soffa.. haha

2008-11-02 @ 19:09:28
Postat av: Malin

Ja, jag sov :) btw, skön soffa! haha

2008-11-02 @ 19:12:34
Postat av: Malin

oops, råkade skriva två gånger ;) tekniska malin, jaja nu har du tre kommentarer iaf och du kommer vara såå glad tills du läser att alla tre är från mig ;)

2008-11-02 @ 22:34:04
Postat av: Micke

och så en kommentar från mig :D

2008-11-03 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0