Kulturerade

Idag har varit en lång dag. Började med att man vaknade lite smått bakis efter en kul kväll ute igår. Blev fest hos mig och Micke och sen utgång på Olivers. Emilia hämtade mig i morse så jag, hon och hennes kille åkte ut till stallet för att hon skulle få träna mer på dressyrprogrammet. Allt gick fin fint! Efter de så for vi till Frasses och hämtade mat.

Sen blev de att slöa i soffan för mig och Micke innan de var dax att sätta sig i bilen igen för att hämta min mamma. Vi for till Bishops Arms där mamma bjöd på middag innan teatern som hon bjudit mig och Micke på. Micke var mycke skeptisk men tyckte ändå att föreställningen Romeo och Julia var helt okej :) Efter teatern så for alla till pappa för lite fika. Sitter nu och slö ser på tv. En riktigt bra kväll.

I morgon så blir de att jobba lite övertid och middag ute i Antnäs.

Sov gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0