Ensam...

Jag är dåligt på att spendera tid med mig själv. Tycker om att ha folk runt mig. Sitter nu själv i lägenheten och jag har gjort de sen nio. Och några timmar innan de. Malin var förbi en sväng och såg lite OTH med mig. Bara två avnitt den här gången. Är fruktansvärt rastlös. Har surfat, blev less, kollat på tv, blev less, spelat sims, blev less. Micke är i Gällivare och jobbar. Saknar han. De är så tyst här. Sitter nu och ser på valvakan. Tänkte sova men jag är inte trött. Börjar jobba först 12 i morgon så jag kommer väl hinna vara lite mer rastlös... Kul, kul...

Beklagar att jag inte uppdaterat tidigare. Har varit upptagen med annat. Ska lägga upp lite bilder från IKEA resan sen. Måste bara ladda kameran först. Näe, ska se lite mer på valvakan sen blir de att sova.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0